ماسک صورت چاق کننده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 1096
:: بازدید سال : 2495
:: بازدید کلی : 11822

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

ماسک صورت چاق کننده
شنبه 15 آذر 1399 ساعت 8:33 | بازدید : 425 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

 

 

صورت چاق

ظاهر صورت در ظاهر زن تأثیر بسزایی دارد ، زیرا صورت کامل و چاق به او سن کمتری می دهد و به دلیل وجود مقدار خاصی از چربی در امتداد گونه های صورت ، صورت سالم و پر به نظر می رسد و این برای ظاهر شدن زن در سنین پایین کافی است. برای رسیدن به این هدف ، باید چند مرحله و تمرینات خانگی را دنبال کنید که می تواند به جای اینکه فقط چربی در صورت جمع کند ، چهره زیبایی به شما بدهد. در این مقاله ، ما در مورد برخی از مخلوط های طبیعی که باعث زیبایی صورت می شوند ، با چاق کردن آن و برخی از نکات چاق کننده صورت صحبت خواهیم کرد

ماسک هایی برای چاق شدن صورت

ماسک عسل

در نتیجه عسل حاوی آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامت بیشتر صورت کار می کند ، و از آنجا که حاوی برخی از مواد برای از بین بردن سموم است ، یکی از بهترین راه ها برای چربی زدن صورت است ، زیرا علاوه بر این به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست کار می کند ، و از این ماسک استفاده می شود: (2 ] روش تهیه : تکه های پاپایا را با یک قاشق عسل مخلوط کنید . ده دقیقه روی صورت قرار دهید. صورت را با آب ولرم بشویید. این روش هر روز صبح زود استفاده می شود. این روش را می توان با مخلوط کردن یک قاشق عسل با یک فنجان آب گرم ، و نوشیدن آن هر روز جایگزین کرد.

ماسک شیر

شیر به دلیل داشتن پروتئین ، نمک ، مواد معدنی و برخی ویتامین های لازم برای ساختن بدن فواید زیادی دارد ، علاوه بر این که شیر در نتیجه این ترکیبات یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست است و از آن برای چاق شدن صورت استفاده می شود: [2] روش تهیه : کمی شیر سرد روی صورت قرار دهید ، آن را به مدت 15 دقیقه به آرامی ماساژ دهید ، سپس 5 دقیقه دیگر بگذارید و سپس صورت را با استفاده از آب ولرم بشویید. روش دیگر: روزانه دو فنجان شیر کم چرب بنوشید.

ماسک گلاب و گلیسیرین

هر دو جز components حاوی برخی از مواد مفید برای صورت هستند که به دلیل خواصی که دارد پوست را طراوت و مرطوب می کند و این ماسک توسط: [3] روش تهیه : مقدار گلیسیرین ، برابر با مقدار گلاب ، را با یکدیگر مخلوط کنید . صورت را قبل از خواب خوب مالش دهید ، و آن را برای یک شب کامل بگذارید. صورت را با آب ولرم بشویید. این روند را هر روز یک بار تکرار کنید.

نگهدارنده سیب

سیب حاوی مواد مغذی بسیاری است که برای پوست و صورت مفید است ، زیرا حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است که از چروک شدن پوست جلوگیری می کند و پوست را صاف و نرم نگه می دارد و از سیب به عنوان ماسک برای چاق شدن صورت استفاده می شود: [3] روش تهیه : یک سیب را ریز خرد کنید تا خمیر شود. خمیر را روی صورت قرار داده ، 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید. بگذارید به مدت 15-20 دقیقه روی آن بماند ، سپس آن را با استفاده از آب ولرم بشویید. این روند را هر روز یک بار تکرار کنید و خوردن یک سیب هر روز ترجیح داده می شود.

ماسک ژل آلوئه ورا

در نتیجه محتوای آنتی اکسیدان ، از پوست در برابر افتادگی یا چین و چروک محافظت می کند. جایی که برای سفت شدن صورت کار می کند و با تحریک تولید کلاژن ، که به زنان سن کمتری نسبت به سن او می دهد ، پوست را تغذیه می کند : [1] روش تهیه : صورت ، مخصوصاً گونه ها را با حرکت دورانی به مدت ده دقیقه با ژل آلوئه ورا ماساژ دهید . بعد از آن ده دقیقه دیگر ژل را روی صورت بگذارید و سپس صورت را با آب ولرم بشویید. این روند را دو بار در روز تکرار کنید. می توانید دو قاشق غذاخوری آلوئه ورا را با آب یا آب میوه بریزید و به جای استفاده از آن روی صورت ، آن را بنوشید تا همان نتیجه را بگیرید

ماسک کره شی

کره قلم غنی از آمینو اسیدهای لازم برای ایجاد انعطاف پذیری و صافی صورت است ، علاوه بر این حاوی ویتامین E است که برای سفت شدن و چاق شدن گونه ها و صورت و زیبا به نظر رسیدن و استفاده از کره روی صورت با انجام مراحل زیر: [1] روش تهیه : صورت را به مدت ده دقیقه با حرکت دایره ای با کره قلم مو بمالید. سپس کره را برای 15 دقیقه دیگر روی صورت بگذارید ، سپس صورت را با آب ولرم بشویید. این روش چندین بار در هفته استفاده می شود. راه دیگر : یک فنجان کره شی با سه چهارم فنجان شکر مخلوط کنید و سپس آن را در یخچال قرار دهید تا یخ بزند. صورت را با آب مرطوب کنید ، سپس مخلوط را روی آن قرار داده و به مدت 5 دقیقه با حرکت دورانی ماساژ دهید. بگذارید 10 دقیقه دیگر بگذارید ، سپس آن را با آب ولرم بشویید. این روش را روزانه قبل از دوش گرفتن تکرار کنید.

نکاتی برای چاق شدن صورت

برای داشتن چهره ای زیبا و چاق ، باید موارد زیر را دنبال کنید: [2] از غذاها و غذاهای سرشار از کربوهیدرات مانند ماکارونی ، برنج و نان استفاده کنید. زیرا سرشار از انرژی مورد نیاز برای چاق شدن صورت است. به خصوص با استفاده از کرم مرطوب کننده یا استفاده از برخی روغن های طبیعی صورت را قبل از خواب به خوبی مرطوب کنید. برخی از عادت های بد مانند ترک سیگار را تغییر دهید . زیرا باعث افتادگی صورت و گونه ها می شود و چین و چروک ها زود ظاهر می شوند. هنگام قرار گرفتن در معرض ضد آفتاب ، از آن استفاده کنید. از بین بردن آرایش ، به ویژه قبل از خواب ، با مواد پاک کننده آرایش و بسیاری از مواد پاک کننده خانگی و طبیعی برای آرایش وجود دارد. به اندازه کافی آب ، از جمله حدود هشت فنجان ، آب بنوشید ، زیرا تمام اعضای بدن به آب نیاز دارند. خوردن غذاهای سالم که حاوی تمام عناصر مهم بدن مانند فیبر و مواد معدنی هستند که باعث می شوند خانم ها سالم به نظر برسند و صورت را به گونه ای مناسب و سالم چاق نگه دارند. تمرینات یوگا را برای صورت انجام دهید.

http://womanbeauty.loxblog.com/post/6

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: